The best Side of علت ورم كردن لثه

Wiki Article

ضمنا من دوسه هفته ازکپسولهای چاقی استفاده می نمودم وشرایط کاری من هم طوری هست که بیشتراوقات سرپاهستم خواستم بدانم علت این عارضه چیست وراهای درمانش چیست باسلام

اما بهتراست یک متخصص عروق یا جراح عمومی ایشان را ویزیت کنند

سلام دکتر من مچ پام توی فوتبا ل ضرب دیده بود بازی کردم روش و پام پیچ خورد .کمپرس یخ و بالا تز سطح قلب نگه داشتن رو انجام دادم و با باند کشی بستمش .

ورم به اندازه تخم مرغ ریز ...زیر قورک با بطرف جلو مماس قوزک پاسمت راست .پا سمت چپ است ورزش دو ونرمش هر روز می کنم تا حدی شدبد

شستن دهان، ذرات و خرده‌های غذا را از بین می‌برد. با از بین رفتن ذرات غذا، کربوهیدرات موجود در موادغذایی هم از بین می‌رود. کربوهیدرات می‌تواند باعث ایجاد پلاک و درنتیجه، بیماری لثه شود. پس مهم نیست که کجا باشید، همیشه و در هر مکانی، پس از هر وعده غذایی، دهانتان را بشویید.

هم‌چنین مهم است که برای انتخاب دهان‌شویه، فرمول شیمیایی متناسب با لثه خود را انتخاب کنید. برخی دهان‌شویه ها، باکتری‌های موجود در پلاک را خنثی می‌کند و نشانه‌های زودهنگام بیماری‌هایی مثل ورم لثه را کاهش می‌دهد.

همان طور که گفتیم تورم لثه به دلایلی مختلفی می تواند ایجاد شود که دلیل عمده آن رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان می باشد ولی دلایل دیگری مانند مصرف دخانیات، استفاده نکردن از نخ دندان، شیمی درمانی و … در ایجاد شدن تورم نقش دارند.

سلام من بطور ناگهانی مچ پای چپم ورم کرده و بشدت درد میکنه در حدی ک نمیتونم راه برم و روی اون لکه های قرمز و صورتی دیده میشه مشکل چیه؟ باسلام

سلام پدرمن۷۵سالسه بیماری خاصی هم نداره اما هردوپاش واریس دارن خوده زمین الان یه هفته هست ساق پاش ورم کرده وکبود شده شکستگی هم نداره علتش چی میتونه باشه باسلام

با درود و وقت خوش احتراماً پیشنهاد می شود علت سفت شدن لثه که با مراجعه به دندانپزشک و معاینه دقیق ناحیه درخواست درمان نمایید.

اگر ورم لثه به موقع درمان نشود، بیماری لثه به شکل جدی‌تری خودش را نشان می‌دهد. به این حالت، التهاب لثه می‌گوییم. وقتی بیماری به این مرحله برسد، لثه‌های متورم بسیار دردناک‌تر می‌شوند و دندان فرد شروع به لق شدن می‌کند.

مورد آخر این‌که مسواک را با حرکاتی نرم و ملایم به سمت عقب و جلو حرکت دهید.

لیست بلندی از داروها شامل برخی از داروهای ضد فشارخون، ضد افسردگی، داروهای ضدالتهاب و هورمون‌ها هستند که از عوارض مصرف آنها تورم پا است که در صورت مصرفشان باید پزشک معالج را در جریان گذاشت.

شما ابتدا باید ازسوی متخصص عروق معاینه check here شوید تا علت شناسایی ودرمان شود

Report this wiki page