The Ultimate Guide To لثه ام باد کرده

Wiki Article

ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده مراقبت دندان

گاز را قبل از اینکه آغشته به خون شوند عوض کنید. در غیر این صورت، گاز را به مدت سه تا چهار ساعت پس از استخراج در جای خود بگذارید.

با سلام من امروز بعد از اومدن از سر کار مچ دوتا پاهام ورم کرده بايد چه کار کنم؟ باسلام

اگر در هنگام خواب یا بیداری دندان‌هایتان را به هم فشار می‌دهید یا می‌سایید احتمالا خطر ابتلا به بیماری لثه را افزایش می‌دهید.

با درود و وقت خوش درد لثه و دندان دو موضوع متفاوت می باشد که هر کدام نیازمند درمان جداگانه و روند و طرح درمان خاص خود را خواهد داشت از این جهت بهتر است با مراجعه به دندانپزشک جهت درمان اقدام نمایید.

۱۰ علامت هشدار‌دهنده و خطرناک بیماری لثه نشانه‌های خطرناک بیماری لثه بیماری لثه می‌تواند در هر سنی ایجاد شود، اما احتمال ابتلا به این بیماری در بین افراد بزرگسال بیشتر است. اگر این بیماری در مراحل اولیه آن تشخیص داده شود، آن را می‌توان با مراجعه به دندان پزشک read more درمان کرد. اگر شما با علائم زیر مواجه شدید، لازم است به منظور درمان بیماری لثه به دندانپزشک مراجعه کنید.

همچنین مسواک های مناسب برای این منظور توسط دندانپزشک توصیه خواهند شد.

سلام قوزك پاي راستم هنگام پوشيدن كفش ساق بلند درد ميگيرد مشكل از پاي من است يا از كفش اگر هم از پاي من است قابل درمان هست ؟

با درود و وقت خوش احتراماً پیشنهاد می شود با مراجعه به پزشک معالج اقدام به نهایی کردن درمان خود نمایید و پس از آن می‌توان مشکل لثه را برطرف کرد.

اگربی دلیل و یکدفعه این مشکل بروز پیدا کرده بهتراست یک پزشک داخلی شما را ویزیت کند.

سلام.چندروزپیش از خواب بیدارشدم واحساس نمودم click here که مچ پای من را پشه زده ویک دردوخارش خفیف داشت بعداز۱۲ساعت مچ پایم ورم کردودردشدیدی داشت به درمانگاه مراجعه کردم دکترگفت احتمال عقرب گزیدگی هست وچندتاامپول زد الان بعداز ۴روز ورم مچ پایم خیلی زیادشده.

اقای دکتر وقتی مسافرت طولانی نشسته باشم مچ هردو پام تاساق ورم میکند باسلام

با سلام. مادر من ۶۴ سال دارند ،بعد از یک شک ناشی از دیدن صحنه تصادف البته بدون آسیب دیدگی دچار اسپاسم های گوارشی شدند و بعد از مدتی که این مورد رفع شد دچار ورم هر دو مچ پا که بیان می شود دردی سوزشی در ناحیه دارند،داروی فشار خون هم می خورند، اضافه وزن هم دارند، ولی ورم مچ جدیدا اتفاق افتاده لطفا راهنمایی کنید.

تورم در اثر پیشرفت و تجمع پلاک ایجاد می شود که نشانه عمده آن قرمزی لثه، ورم و همچنین خونریزی می باشد و همچنین دلایل دیگری مانند:

Report this wiki page